Overig

Breakfast Smoothie

Soms dan heb je van die ochtenden en dan sta je in de keuken te dralen en te bedenken wat je nou toch weer moet eten. Het brood is oud, de yoghurt (te) zuur en je kan geen pindakaas meer zien. Fear no more! Ik heb een recept voor een hele simpele, gezonde, snelle, lekkere en frisse breakfast smoothie. Deze smoothie is ook nog eens lactosevrij en vegan proof! photo IMG_0990_zpsepwjqgp0.jpgWat heb je nodig?
Een blender
Een glas
Eventueel een rietje

Ingrediënten (voor 1):
250ml kokosmelk
85g diepvries bosvruchten
10g havermout
optioneel: 1tl gebroken lijnzaad

Bereidingswijze:
Doe alle ingrediënten in de blender, deksel erop, pulseren tot je een gladde substantie hebt zonder klontjes, giet het in je glas en klaar! photo IMG_0985_zpsvwtm0tgz.jpgHet resultaat is een frisse, gezonde smoothie, die heerlijk naar bosvruchten en lichtjes naar kokos smaakt. Doordat je er wat havermout bij doet wordt hij net wat voller en krijg je meteen wat vezels binnen! Succes en eet (drink) smakelijk!

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply
    Hester
    april 28, 2015 at 9:57 am

    Goed idee met die kokosmelk! Ik houd wel van kokos en het geeft ook iets meer ‘body’ aan een smoothie denk ik.

  • Leave a Reply

    Close